Exemple de STORY-uri care se distribuie

STORY-URI CARE SE DISTRIBUIE

Am zis-o de prea multe ori deja și încă îmi susțin părerea. Pentru a crește pe Instagram ai nevoie să creezi story-uri care se distribuie. Așa vei ajunge la mult mai multe persoane decât o faci în momentul de față. Și acum o să mă întrebi: „Dar Claudiu, cum îmi dau seama ce story-uri vor distribui cei care mă urmăresc?”

Nu trebuie să petreci o grămadă de timp pentru a identifica story-ul cu cel mai mare potențial de distribuire pentru că în articolul ăsta o să-ți spun exact ce story-uri au priză la public. Nu contează despre ce este contul tău, crede-mă că exemplele de aici le poți aplica pentru orice.

Cum facem story-uri care se distribuie?

Pentru a creea astfel de story-uri care se distribuie trebuie doar să te gândești la cum să adaptezi exemplele de mai jos.

1. Story AM/N-AM

Am făcut pentru @strigatpteducatie un story în care îi puneam pe oameni să bifeze ce au făcut ei și să lase necompletat în dreptul afirmațiilor care nu li se potrivesc. Story-ul arată cam așa:

story-uri care se distribuie

Tot ce trebuiau să facă cei care voiau să distribuie acest story era să facă un screen-shot la imaginea necompletată postată de pagina noastră, apoi să o pună la ei în story și să o completeze. Tadaaam! Magie!

2. Story GĂSEȘTE CUVÂNTUL

Poate că nu este unul dintre cele mai distribuibile story-uri, dar și cu acesta am obținut câteva distribuiri bune și destul de mulți urmăritori.

Toată ideea este să faci un cadran, ca la X și 0, și să completezi cu litere aleatorii acel cadran. Din când în când mai inserează anumite cuvinte care au legătură cu domeniul în care activezi.

story-uri care se distribuie

3. Story DE UNDE SUNTEȚI?

Aici, trebuie să recunosc că a fost mai mult de muncă. Daaar a meritat!

Story-ul DE UNDE SUNTEȚI? are rolul de a crea o legătură mai strânsă cu audiența ta, dar și de a obține mai mulți urmăritori. Uite ce am făcut:

Într-un story în care m-am filmat eu, am întrebat audiența de pe @strigatpteducatie de unde este? Am pus un sticker prin care le-am oferit posibilitatea să ne scrie din ce localitatea/oraș ne urmăresc, apoi am adunat fiecare locație și am făcut un story ca în imaginea de mai jos:

story-uri care se distribuie

Am scris deasupra hărții „De unde sunt oamenii care strigă pentru educație”, apoi am început să îi etichetăm pe toți cei care au răspuns.

Cu toate că scopul inițial al story-ului a fost acela de a crea doar interacțiune cu audiența, a fost foarte plăcut să vedem că oamenii au distribuit aceste imagini în story-urile lor. Și așa ne-am făcut cunoscuți în fața altor persoane.

De ce trebuie să ții cont atunci când faci story-uri care se distribuie?

Atunci când vrei să faci story-uri care se distribuie trebuie să ții cont de cel puțin 3 lucruri:

  1. Ai grijă ca sigla ta sau numele paginii tale să apară pe acele story-uri. Așa te asiguri că story-ul nu poate fi furat, iar oamenii care îl distribuie nu vor face altceva decât să te ajute pe tine;
  2. Nu complica prea mult regulile unui astfel de story. Adică nu cere audienței tale să facă eforturi prea mari pentru că îi vei pierde la un moment dat și nu vor mai distribui;
  3. Folosește culori mai tari când faci un astfel de story pentru a ieși în evidență și a atrage atenția tuturor. Și în sensul ăsta am pregătit pentru tine câteva trucuri despre cum să faci un story ieșit din comun.

Dacă te-a ajutat informația, spune-mi în comentarii și voi scrie mai multe astfel de articole.

Cu drag,
Claudiu (care creează story-uri care se distribuie) Margină

Urmărește-mă și pe YouTube:

Chestii moca:

Curs Instagram pentru începători:

Obține studiul de caz GRATUIT

Cum să ai un profil care atrage