Cum obții interacțiuni pe Instagram (2020)

interactiuni pe instagram

Dacă 2019 a adus numeroase schimbări pe această platformă, începutul lui 2020 ne lovește tare. Cred că ai putut observa deja că numărul de interacțiuni pe Instagram a scăzut considerabil și cu greu mai poți obține aprecieri, comentarii, distribuiri și salvări la postări.

Instagram a făcut o modificare în algoritmul de afișare al postărilor. Încă nu se știe clar care este această modificare, dar este cert faptul că postările noastre ajung din ce în ce la mai puțină lume.

În cadrul ăsta, vreau să-ți prezint 6 modalități de a obține interacțiuni pe Instagram și în 2020.

1. Creează postări „salvabile”

Butonul salvează a avut un impact mare și înainte, iar din câte am observat, în 2020 este și mai puternic. A salva postările altora este cea mai importantă formă de interacțiune pentru că Instagram înregistrează aceste interacțiuni și astfel, consideră că acea postare chiar este de interes, urmând să o trimită mai multor persoane.

Așa că încearcă să creezi postări care să obțină salvări și o să îți ofer două tactici prin care poți face asta:

a. Scrie descrieri mai lungi (în jur de 60-70 de cuvinte) și mai interesante;

View this post on Instagram

If I had a uniform, this would be it. 💁🏼‍♀️What’s your go-to look? As a woman-led company, I’ve made an effort to find other businesses that are supporting the efforts of talented women in more sustainable ways! Enter @livefashionable. I laughed the other day as I packed for a few days in New York City and I looked at what I had grabbed: my leather bag, my wallet, the ring on my finger, my belt, AND my sneakers were all from ABLE. Not only are they some of my favorite, timeless pieces, (like this backpack that we’ve used as a diaper bag this past year) but they also are challenging the fashion industry by creating transformative economic opportunities for women to end poverty. That’s something I can def get behind! They are giving you 25% off for 48 hours only, so head to the link in my profile or check out my stories to see my fave pieces and use JK25 at checkout! What’s your fave?! 🙌🏻 #ABLEpartner

A post shared by JENNA KUTCHER (@jennakutcher) on

b. Creează imagini cu sfaturi sau TIPS&TRICKS;

2. Începe conversații în DM prin stickere

Conversațiile în DM sunt considerate interacțiuni pe Instagram. Da, Instagram pune foarte mare accent pe relații, iar cu cât vorbești cu mai multe persoane în privat, Instagram întărește relațiile dintre voi. Relațiile sunt un component important în ceea ce privește algoritmul Instagram.

Cum poți stimula conversațiile în DM? Prin stickere în story!

interacțiuni pe Instagram

După ce vezi că cineva ți-a răspuns la sticker, trimite-i un mesaj în privat și pornește o discuție cu el, fie ea cât de scurtă.

3. Adaugă puțin umor

Da, știu… Câteodată chiar e greu să faci o glumă bună, dar… Există atât de mult conținut amuzant pe Instagram. De ce nu-l repostezi dându-le altora tag?

Ai grijă, totuși, să folosești glume pe care audiența ta le înțelege. Am să-ți dau un exemplu. Lorand are o audiență formată din oameni care au sau vor să aibă o afacere, să devină antreprenori. El postează conținut amuzant care are legătură cu acest domeniu.

4. Încurajează distribuirea postărilor în story

Distribuirile sunt și ele interacțiuni pe Instagram. La fel ca salvările, sunt elemente foarte importante ale algoritmului de afișare al postărilor.

Încearcă să creezi postări pe care oamenii le consideră interesante și pe care ar fi dispuși să le împărtășească și cu ceilalți.

TIP: Poți folosi aceleași tactici de la punctul 1 pentru a obține distribuiri în story.

5. Postează video mai des

Clar anul 2020 va fi cel al clipurilor video. Nu doar pe Instagram, ci pe majoritatea platformelor social-media. Așa că:

POSTEAZĂ MAI DES CLIPURI VIDEO!

Ah, nu uita că Instagram pune la dispoziție funcția IGTV, care s-a îmbunătățit foarte mult în ultimul timp, așa că începe să publici și acolo ceva conținut.

6. Ai grijă la ce hashtag-uri folosești

În ultimul timp am tot pus accent pe folosirea hashtag-urilor relevante. Instagram și-a dat seama că unele hashtag-uri sunt „abuzate” și a început să le pună pe lista neagră. Ce înseamnă că sunt puse pe lista neagră?

Există multe hashtag-uri care sunt folosite într-un număr foarte mare, dar de cele mai multe ori postările la care sunt atașate nu au nimic de-a face cu acele etichete. Așa că Instagram a început să fie mult mai atent la modul în care utilizatorii folosesc aceste tag-uri și îi penalizează pe cei care nu oferă relevanță în legătura dintre conținut și etichetă.

Va fi mai greu să obții interacțiuni pe Instagram în 2020?

Răspuns simplu: DA!

Numeroasele schimbări din ultima vreme au făcut ca modul în care obții interacțiuni pe Instagram să fie mult mai complicat, dar dacă încerci să respecți cele 6 tactici pe care ți le-am prezentat mai sus, e foarte mare posibilitatea să fii printre cei care nu pierd prea mult pe această platformă.

Dacă ai întrebări în legătură cu Instagram, mă poți găsi aici.

Cu drag,
Claudiu (care folosește cele 6 tactici) Margină